סיוט של חלומות

ועל הסתה שכולם יודעים שהיא רק מהצד שלהם

חשבתי שאם כולנו נבוא בגישה חיובית, ונצליח לחלום חלומות טובים, בטח יהיה כאן הרבה יותר טוב

טוב, אז אני חייב להודות שבימים האחרונים אני לא ישן כל כך טוב. זה לא בגלל החברה שלי, כי היא מאה אחוז, ואני כל יום מודה לאלוהים (אפילו שאני לא מאמין בו, אבל זאת דרך ביטוי – אם לא הבנתם) על שהיא בחיים שלי, ושהיא אוהבת אותי מאוד, ואפילו שהיא מדי פעם צוחקת עלי, כי יש לה חוש הומור כזה, והיא קוראת לי בשמות חיבה כמו “כלבלבי שלי” “דרדסון” וכאלה, והיא גם מאוד אוהבת שאני לובש בבית את הפיז’מה של מיקי מאוס שהיא קנתה לי במתנה, ואפילו כשהיא קוראת לי “האשה שלי”’ אני מקבל את זה בהבנה, כי זה עניין של שיוויון מגדרי ואני מאוד נאור בכל העניינים האלה.

טוב, אז הסיבה האמיתית שאני לא ישן טוב בלילה היא כי אני חולם חלומות מאוד משונים, ומפני שאני יודע ש”אין עשן בלי אש”, אז כנראה אני צריך לחשוב עליהם ועל מה שהם אומרים. למשל, אני חולם שאני לא מצליח לגמור לקרוא את הספר “גדר חיה”, אפילו שהוא ספר שחייבים לקרוא אותו כי הוא יוצא נגד כל הפשיסטיים וסותמי הפיות הלא דמוקרטיים. טוב זה נכון שכבר קניתי אותו, אבל לא היה לי זמן לקרוא אותו בינתיים, אז אולי אם אקרא אותו החלום ייגמר לי.

ויש לי גם החלום ההוא על זה שכשדיברתי עם יואב בפעם האחרונה על המצב, הוא אמר לי שאנחנו צריכים למצוא כל מיני בחורות שיתלוננו על שר החינוך תלונה על הטרדה מינית, בדיוק כמו שעשו לבחור ההוא מ”הבית היהודי” הגזענים שרוצים שכולנו נהיה דתיים ונתחיל לסקול נשים באבנים בדיוק כמו בימים של התנ”ך. ופתאום נהיו כמה בחורות שהתלוננו על השחקן הגאון הצודק הזה משה איבגי שכולם יודעים שהוא מהצד של הצדק והמוסר, ולא יכול להיות שהוא עשה דברים כאלה, ואני בטוח שזה התוכנית של הפשיסטים האלה להשחיר את פניו (שזה ביטוי המחץ) כדי לעצור אותו מלהמשיך לעמוד באומץ מול החשוכים הלא מוסריים.

ויש לי גם חלום על הגיבורים האלה מ”שוברים שתיקה” שעכשיו כמה חיילי צה”ל מהסוג של הרוצחים שמשרתים את השלטון, פתאום, כאילו במקרה (כן בטח, אני ממש מאמין להם…), אומרים עדויות נגד העדויות הכי אמינות בעולם על החיילים הרוצחים, ויש לי גם החלום על ההיא שסיפרה באומץ מוחלט על זה שהחיילים האלה גם אונסים בחורות פלסטיניות כל הזמן שזה משהו מאוד ידוע, כי תמיד בכל ההיסטוריה חיילים אונסים בחורות מדוכאות (ועם ההיסטוריה אי-אפשר להתווכח) ואז האנשים הרעים האלה התלוננו עליה.

אבל החלום הכי נורא שלי זה על הח”כית המנומסת והנחמדה שאמרה לאיש הנורא הזה מהליכוד (אלא מאיפה?) שהוא קילל אותה ואמר עליה דברים מאוד נוראיים בחניון של הכנסת, והיא רק החזירה לו בכמה מילים מנומסות ונחמדות, ופתאום יוצא שהוא היה דווקא מנומס, והיא יצאה אשמה ושקרנית (ואני ממש לא מאמין לזה, כי כולם יודעים שאפשר היום לזייף כל דבר, ובטח האלה של המשטר מטעם ביבי עשו לה תרגיל).

אז אתם מבינים עכשיו למה אני קצת לא ישן טוב, כי אפילו לחשוב על החלומות האלה עושה לי לא טוב ופוגע בשלמות המוסרית שלי. אבל המחשבה הכי נוראית שלי היא שאם אני חולם על כל הדברים הנוראיים האלה, אולי בעתיד יקרו גם דברים הרבה יותר נוראים ממה שאני חולם עליהם, כמו למשל העניין הזה של האיש של השלום והאחווה מהצד של הבני דודים שכל מה שהוא רוצה זה שלום ודברים טובים לשני העמים, והוא תמיד אומר שהוא נגד אלימות ואפילו קרא לכל העיתונאים האמיצים שלנו כאן מהמחנה הנכון והמוסרי לדבר איתם ואמר להם את הדברים האלה. אבל אתמול בערב הוא אירח כמה משפחות של לוחמי חופש ושיוויון כדי לדבר איתם על הנזקים שהם גורמים וכדי להסביר להם שזה אומנם מוצדק, אבל לא כל כך יפה להרוג יהודים, והעיתונאים של שלטון הפשיסטי מכל כלי התקשורת של הדתיים ישר אמרו שהוא מעודד את הרוצחים וגם עושה משהו נורא כמו “הסתה” שכולם יודעים שרק הם מהצד שלהם מסיתים נגד כולם, כי הם אוהבים מלחמה ולהרוג בני דודים בכל הזדמנות. עובדה, אפילו הח”כית החמודה הזאת אמרה שביבי רצח את הקדוש יצחק רבין ואפילו ניסתה להכניס את זה לספרי הלימוד של הילדים כדי שיגדלו וידעו את האמת ולא את הסילופים של ההיסטוריה והשטויות האלה שהדתיים הפושעים מנסים להכניס לספרים של הילדים שלנו כאן בארץ. אז תודו שיש לי סיבה טובה לפחד מהעתיד, בייחוד שאני, לא כמו כל מיני חברים שלי, לא מתכוון לעזוב את הארץ למקום נחמד כמו שוודיה או גרמניה, שאני לא מאמין למה שמספרים עליהם היום, כי נכון שיש המון פליטים שמגיעים אליהם, אבל פליטים תמיד נורא מסכנים וכל הזמן אומרים תודה לכל מי שמוכן לקבל אותם ולהציל להם את החיים.

אז כל אלו הן מחשבות לא כל כך טובות, אבל הגעתי למסקנה שאם אחלום על דברים אחרים, קצת יותר טובים, אולי באמת המצב ישתפר, כי אולי בגלל החלומות שלי הדברים הרעים האלו קורים. אז היום בלילה לפני שאלך לישון אחשוב על כל מיני דברים טובים, כמו סוסי חדקרן שהם תמיד חמודים, וכל מיני דובונים מהסוג של “דובוני אכפת לי” שהם תמיד באים בגישה חיובית, וגם על פיות חמודות וקטנות, כי אם אצליח לחלום עליהם כמו שצריך זה בטח יעזור. ואם זה יצליח, אז יהיו לי עוד כמה חלומות שאם כולם יחלמו אותם, בטח יהיה כאן הרבה יותר טוב.

טוב, אז שיתפתי את החברה שלי במחשבות האלו שלי, והיא ליטפה לי את הראש ומאוד שמחה שיש לי מחשבות כל כך נבונות ואינטליגנטיות, בדיוק כמו שצפוי מאדם ברמה ובמעמד שלי. אז היא הביאה מד חום, ובגלל שלא הצלחתי להפסיק לדבר, היא מדדה לי את החום במקום שבו מודדים לתינוקות, אבל זה לא היה נורא כל כך. בסוף היא ראתה שכנראה החום שלי קצת עלה ויש לי וירוס, אז היא כיסתה אותי בשמיכה ונתנה לי נשיקה על המצח ואמרה שכשאתעורר היא תכין לי מרק מעוף (לא אמיתי כמובן כי אני לא רוצח עופות), ובינתיים שאתחיל מהר מהר לחלום על דברים טובים ויפים. אז לילה טוב.

Print Friendly, PDF & Email