עניין אישי: עומר דהן

שם מלא: עומר דהן

היכן נולדת? בראש העין. בגיל שנתיים וחצי נולדו שלושת האחים היקרים שלי בבת אחת- שלישייה, כך שעברנו לגור אצל סבא וסבתא שלי, לקבל קצת סיוע.

היכן גדלת? גדלתי בשערי תקווה, שם אני מתגוררת עד היום.

מהו סיפור חייהם של הורייך? אבא נולד וגדל באופקים, אמא נולדה וגדלה ברחובות, הם הכירו במהלך שירותם הצבאי.

מה הביא אותך לתנועת ‘אם תרצו’? אחרי השחרור חיפשתי מסגרת בה אוכל לפעול להחזרה של השיח הציוני והנחלת ערכי הציונות והימין בעם ישראל, חיפשתי עיסוק שיצוק בי משמעות גם במהלך הלימודים האינטנסיביים.

מה עשית בשירות צבאי? שירתי כסמב”צית באוגדה 210 ולאחר מכן יצאתי לקצונה והמשכתי כקצינת חמ”ל בחטמ”ר אפרים. לא יכולתי לבקש טוב יותר.

יש לך חיות מחמד? דגים, נחשב?

יש לך תחביב מעניין? מאז שהתחלתי להתעניין בפוליטיקה הטוויטר הוא פחות או יותר כל עולמי.

מה מפחיד אותך? חוששת מאוד מהמצב אליו נראה שעם ישראל מתקדם. אובדן ערכים יהודיים שגורם לנו לאבד את האחיזה שלנו בארץ.

מהי מדינה יהודית בעינייך? מדינה שבה היהודים מרגישים חופש להיות יהודים, להסתובב בגאווה בכל מקום בארץ הקדושה שלנו, לא להתבייש לדבר ולקיים תורה ומצוות, להיות עם חופשי בארצנו.

זוגיות? אין

סיפור בולט מהפעילות בתנועה? לפני כשנה הלכנו 2 מחבריי לתא ואני לצלם הפגנה של תנועת “חיראק חיפה” במושבה הגרמנית בחיפה. במהלך ההפגנה נשמעו קריאות הסתה חמורות מאוד נגד יהודים ונגד חיילי צה”ל. אמנם המשטרה שהייתה שם לא פעלה נגדם, אבל הסרטונים שצלמנו הופצו ברשתות כך שהעלנו מאוד את המודעות למקרה.

ה”אני מאמין” שלך הוא: הציטוט הידוע של אלירז פרץ ז”ל מלווה אותי תמיד- “צריך לתת הכל”. השאיפה התמידית לתת כל מה שאני יכולה בתחומים שאני בוחרת להיכנס אליהם, לתרום מעצמי ומהיכולות שלי לסביבה כי זאת המשמעות להכל.

מה השאיפות שלך לעתיד? להצליח לשלב בין תחומי העניין המגוונים מאוד שלי- להמשיך להשפיע בתחום הפוליטי-חברתי במדינה, לעסוק בתחום בו אני לומדת (ביוטכנולוגיה), ולעסוק בקידום נוער בכל תחום אפשרי.

 

 

Print Friendly, PDF & Email